Biznes BizTime Marketing

Emocje w marketingu. Jak tworzyć angażujące historie?

Listen to “MWF 173: Emocje w komunikacji marketingowej – Paweł Tkaczyk” on Spreaker.

Zróbmy mały eksperyment. Pomyśl przez chwilę o tym, jakie firmowe strony internetowe widziałeś ostatnio w sieci. Czytałeś o „młodych, dynamicznych zespołach”, „indywidualnych podejściach”, „wieloletnim doświadczeniu i „prężnie rozwijających się firmach”?

Zauważyłeś, że niektórzy właściciele małych przedsiębiorstw starają się sprawiać wrażenie, że ich biznes jest w rzeczywistości dużo większy? Właśnie dlatego posługują się językiem korporacyjnym, który przychodzi nam dość łatwo. Codziennie trafiamy przecież na całe mnóstwo tekstów marketingowych, które wyglądają podobnie. Nie sądzisz, że powinieneś się wyróżnić? Jak to zrobić?

O emocjach, różnicach między dziennikarzem, pisarzem a copywriterem, opowiadaniu historii i tworzeniu angażujących komunikatów marketingowych Marek Jankowski rozmawiał z Pawłem Tkaczykiem, autorem Narratologii.

O autorze Mała Wielka Firma

Blog Mała Wielka Firma powstał w 2008 r., żeby dostarczać właścicielom małych firm wiedzę i doświadczenia pomagające prowadzić działalność gospodarczą. Osoby zakładające firmy zwykle znają się na branży, w której chcą działać. Stylista otwiera salon fryzjerski, ciastkarz – cukiernię, a anglista – szkołę językową. Ale nawet jeżeli jesteś mistrzem w swoim fachu, niekoniecznie będziesz dobrym przedsiębiorcą. Do tego potrzeba innych umiejętności. Mała Wielka Firma pomoże ci je rozwinąć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *