Biznes BizTime Marketing

Growth hacking. Co to jest i jak się to robi?

Listen to “MWF 135: Growth hacking: jak to się robi? – Marta Krasnodębska” on Spreaker.

Growth hacking to być może odpowiedź na pytanie, które zadaje sobie wielu przedsiębiorców. Jak rozwijać firmę, pracując mniej?

Z języka angielskiego można by powiedzieć, że growth hacker to osoba, która…hakuje wzrost. W praktyce growth hacking to metoda marketingowa, która ma na celu pozyskanie nowych użytkowników poprzez wyszukiwanie niekonwencjonalnych, kreatywnych metod użycia produktów, technologii, platform czy contentu.

Marek Jankowski z Małej Wielkiej Firmy porozmawiał na ten temat z Martą Krasnodębską, właścicielką firmy Movabo, która na co dzień doradza przedsiębiorcom jak wykorzystać metody growth hackingu w ich firmach.

Growth hacking to rozwiązanie, które świetnie sprawdza się w świecie startupów. Z kilku powodów. Po pierwsze ograniczonych środków (finansowych, kadrowych), po drugie z powodu konieczności jak najszybszego skalowania produktu.

Jesteście ciekawi jak growth hacking wykorzystał Dropbox, Airbnb czy YouTube? Koniecznie przeczytajcie nasz artykuł o 10 słynnych przykładów gworth hackingu.

O autorze Mała Wielka Firma

Blog Mała Wielka Firma powstał w 2008 r., żeby dostarczać właścicielom małych firm wiedzę i doświadczenia pomagające prowadzić działalność gospodarczą. Osoby zakładające firmy zwykle znają się na branży, w której chcą działać. Stylista otwiera salon fryzjerski, ciastkarz – cukiernię, a anglista – szkołę językową. Ale nawet jeżeli jesteś mistrzem w swoim fachu, niekoniecznie będziesz dobrym przedsiębiorcą. Do tego potrzeba innych umiejętności. Mała Wielka Firma pomoże ci je rozwinąć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *