Listen to “MWF 135: Growth hacking: jak to się robi? – Marta Krasnodębska” on Spreaker.
Growth hacking to być może odpowiedź na pytanie, które zadaje sobie wielu przedsiębiorców. Jak rozwijać firmę, pracując mniej?
Z języka angielskiego można by powiedzieć, że growth hacker to osoba, która…hakuje wzrost. W praktyce growth hacking to metoda marketingowa, która ma na celu pozyskanie nowych użytkowników poprzez wyszukiwanie niekonwencjonalnych, kreatywnych metod użycia produktów, technologii, platform czy contentu.
Marek Jankowski z Małej Wielkiej Firmy porozmawiał na ten temat z Martą Krasnodębską, właścicielką firmy Movabo, która na co dzień doradza przedsiębiorcom jak wykorzystać metody growth hackingu w ich firmach.
Growth hacking to rozwiązanie, które świetnie sprawdza się w świecie startupów. Z kilku powodów. Po pierwsze ograniczonych środków (finansowych, kadrowych), po drugie z powodu konieczności jak najszybszego skalowania produktu.
Jesteście ciekawi jak growth hacking wykorzystał Dropbox, Airbnb czy YouTube? Koniecznie przeczytajcie nasz artykuł o 10 słynnych przykładów gworth hackingu.