Listen to “MWF 168: Sposoby docierania do influencerów – Paweł Tkaczyk” on Spreaker.
Jeżeli prowadzisz biznes internetowy, wiesz już prawdopodobnie, że w sieci istnieje pewna „grupa trzymająca władzę”. Mowa tu o tzw. influencerach. I choć nie ma polskiego odpowiednika tego słowa, można wywnioskować, że jest to osoba rozpoznawalna i wpływowa w określonych grupach odbiorców.
Influencerzy to osoby wyznaczające trendy z olbrzymim wpływem na opinie swoich odbiorców. Jeżeli pojawiasz się na konferencjach branżowych wiesz pewnie, że influencerzy to osoby, które goszczą na tych wydarzeniach raczej w roli prelegentów. Ewentualnie zajmują pierwsze rzędy VIP. Są aktywni w sieci – prowadzą blogi, kanały YouTube, dzielą się wspólnymi zdjęciami na Facebooku i Instagramie i z reguły trzymają się razem.
Wiele biznesów marzy o współpracy z gwiazdami internetu. Co to daje? Możliwość dotarcia do niewyobrażalnego często audytorium i prowadzenie komunikacji w niekonwencjonalny sposób. Pytanie jednak, jak zacząć współpracę z influencerami?
O tym dowiecie się z podcastu Mała Wielka Firma. W tym odcinku Marek Jankowski rozmawia z Pawłem Tkaczykiem.