Biznes BizTime

Jak napisać skuteczną ofertę sprzedażową?

Listen to “MWF 145: Jak pisać skuteczne oferty sprzedażowe – Darek Puzyrkiewicz” on Spreaker.

W każdym biznesie prędzej czy później przyjdzie Ci się zmierzyć z pisaniem oferty sprzedażowej. Rozsiadasz się wygodnie w fotelu, otwierasz Worda i…no właśnie, kompletnie nie wiesz jak się do tego zabrać. A nawet jeżeli wiesz, to nie zawsze masz racje.

Po pierwsze musisz zdawać sobie sprawę z tego, do kogo kierujesz swój komunikat, a więc najprościej ujmując – kto jest Twoim klientem. Czym się interesuje, jakie są jego potrzeby, jak wygląda jego tryb pracy czy spędzania wolnego czasu. Im więcej wiesz, tym lepiej będziesz w stanie się z nim porozumieć.

Po drugie, musisz wziąć pod uwagę fakt istnienia tzw. klątwy wiedzy. Pamiętaj, że Ty znasz wszystkie szczegóły swojego produktu, ale nie zawsze kiedy zaczynasz o nich mówić, Twój klient rozumie Twój przekaz w oczekiwany sposób. Dla niego to coś nowego, a w przypadku rozwiązań IT, często również abstrakcyjnego. Musisz wytłumaczyć mu korzyści wynikające z Twojego produktu, w taki sposób, jakbyś sam mówił o nim po raz pierwszy.

O tym, jak pisać skuteczne teksty sprzedażowe opowiedział Małej Wielkiej Firmie Dariusz Puzyrkiewicz, copywriter, właściciel firmy Dynanet. Z podcastu dowiesz się m.in.:

– Od czego rozpocząć pisanie oferty sprzedażowej?

– Jak poznać potrzeby klientów?

– Jakie elementy powinna zawierać dobra oferta sprzedażowa?

– Z jakich etapów składa się proces pisania tekstu?

– Kiedy należy wymienić starą ofertę na nową?

Jeżeli nie znasz odpowiedzi na te pytania, koniecznie odsłuchaj 145 odcinek Małej Wielkiej Firmy.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *