Listen to “MWF 158: Zdobywanie klientów B2B na Facebooku – Artur Jabłoński” on Spreaker.

Wielu przedsiębiorców, zwłaszcza działających w modelu B2B, na hasło „Facebook” reaguje z pewną dozą nieufności. O ile wyobrażają sobie, w jaki sposób można reklamować w social media żywność, modę czy nawet karmy dla kotów, o tyle promocja biznesu dla profesjonalistów wydaje się nieco problematyczna. Czy faktycznie słuszne są obawy, że Facebook nie sprawdza się w przypadku rozwiązań B2B?

Marek Jankowski z Mała Wielka Firma rozmawiał na ten temat z Arturem Jabłońskim, konsultantem ds. e-marketingu, który pracuje zarówno dla małych, lokalnych biznesów jak i korporacji. W swoim portfolio ma współpracę z takimi markami jak m.in. Skanska, Otodom, Otomoto, Allegro. Opowiedział on w jaki sposób firmy działające w modelu B2B mogą usprawnić swoje działania w social media.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *