Listen to “MWF 158: Zdobywanie klientów B2B na Facebooku – Artur Jabłoński” on Spreaker.
Wielu przedsiębiorców, zwłaszcza działających w modelu B2B, na hasło „Facebook” reaguje z pewną dozą nieufności. O ile wyobrażają sobie, w jaki sposób można reklamować w social media żywność, modę czy nawet karmy dla kotów, o tyle promocja biznesu dla profesjonalistów wydaje się nieco problematyczna. Czy faktycznie słuszne są obawy, że Facebook nie sprawdza się w przypadku rozwiązań B2B?
Marek Jankowski z Mała Wielka Firma rozmawiał na ten temat z Arturem Jabłońskim, konsultantem ds. e-marketingu, który pracuje zarówno dla małych, lokalnych biznesów jak i korporacji. W swoim portfolio ma współpracę z takimi markami jak m.in. Skanska, Otodom, Otomoto, Allegro. Opowiedział on w jaki sposób firmy działające w modelu B2B mogą usprawnić swoje działania w social media.

O autorze Mała Wielka Firma
Blog Mała Wielka Firma powstał w 2008 r., żeby dostarczać właścicielom małych firm wiedzę i doświadczenia pomagające prowadzić działalność gospodarczą. Osoby zakładające firmy zwykle znają się na branży, w której chcą działać. Stylista otwiera salon fryzjerski, ciastkarz – cukiernię, a anglista – szkołę językową. Ale nawet jeżeli jesteś mistrzem w swoim fachu, niekoniecznie będziesz dobrym przedsiębiorcą. Do tego potrzeba innych umiejętności. Mała Wielka Firma pomoże ci je rozwinąć.