Reklama jest obecnie nieodzownym elementem każdego biznesu. Bez jakichkolwiek działań marketingowych firma ma małe możliwości rozwoju na większą skalę. Sama kampania reklamowa również musi być odpowiednio przemyślana, aby działalność zaczęła generować większe zyski. W świecie panuje już lekkie znudzenie billboardami, banerami czy plakatami z niczym niewyróżniającym się opisem usług i nazwą firmy.
Chcąc przebić się na tle konkurencji, należy nieco się wyróżnić. Nie można powielać schematów używanych przez lata i w żaden sposób niewpływających już na współczesnego odbiorcę. Warto skorzystać z innowacyjnych metod promocji, do których z pewnością zaliczyć można kostki reklamowe.
Czym jest kostka reklamowa?
Często na różnego rodzaju wydarzeniach można napotkać na małe sześcienne konstrukcje z nadrukowanym sloganem konkretnej marki. To właśnie kostka reklamowa. Choć mogłoby się wydawać, że takie akcesoria nie pełnią żadnej funkcji prócz oczywiście promocyjnej, to w ofertach wielu producentów nośniki te są przystosowane do wielu ciekawych celów. Przede wszystkim, mogą być uznane za stoliki bądź pufy do siedzenia. Ich trwała struktura z zastosowaniem utwardzonej pianki, sprawia, że produkty te są niebywale stabilne i nie grozi im ryzyko złamania.
W zależności od zapotrzebowania kostki mogą posiadać formę nie tylko sześcienną, ale również prostopadłościenną o różnych wymiarach. To klient decyduje o wyglądzie samego wyrobu oraz o jego kolorze i nadruku – w ten sposób uda się dopasować go do aranżacji przestrzeni i charakteru wydarzenia.
Gdzie sprawdzą się kostki reklamowe?
Najczęściej kostki reklamowe można spotkać w czasie trwania eventów branżowych, gdzie pełnią rolę stolików, puf, bądź ścianek ekspozycyjnych. To jednak niejedyne zastosowanie – w przerwie od ważnych wydarzeń, akcesoria te mogą znajdować się, chociażby w strefie relaksu dla pracowników biurowych. Dzięki możliwości ich dowolnego ułożenia osoba zatrudniona może korzystać z nich w formie siedziska bądź nawet utworzyć miękki materac przeznaczony do odpoczynku na leżąco.
To doskonała alternatywa dla standardowych banerów czy plakatów, które oprócz samej reklamy nie mają żadnej użyteczności. Potencjalny odbiorca chętniej sprawdzi ofertę firmy, widząc, że jej właściciel stara się o kreatywne zwrócenie jego uwagi, aniżeli miałby czytać o niej, przechadzając się akurat po mieście.
Doskonałe rozwiązanie dla każdego typu wydarzenia
Uniwersalność kostek reklamowych sprawia, że można używać ich praktycznie wszędzie. Niezależnie, czy dana impreza ma miejsce w zamkniętej hali, w hotelu czy też w plenerze – element ten zawsze dopasuje się do wystroju i będzie służył przez cały okres trwania. Możliwość wypoczęcia i spędzenia czasu ze znajomymi z branży, będzie w towarzystwie takich kostek znacznie przyjemniejsza i pozostawi setki miłych wspomnień. Tylko zadbanie o dobrą oprawę na wydarzeniach motywuje uczestników do dalszego udziału i ponownego odwiedzenia tego miejsca w późniejszych latach.
