Listen to “MWF 137: Jak zarobić na handlu internetowym – Krzysztof Bartnik” on Spreaker.
Istnieją teorie, że handel internetowy może kiedyś wyprzeć sklepy stacjonarne. Polacy coraz chętniej zaglądają do internetu w poszukiwaniu produktów, najczęściej odzieży, sprzętu RTV/AGD, książek, płyt, obuwia czy sprzętu komputerowego i mobilnego. Coraz bardziej ochoczo porównują ceny i dokonują zakupu. Według badań przeprowadzonych przez Gremius dla e-Commerce Polska wynika, że już 48% internautów w Polsce zrobiło kiedyś zakupy w sieci. To, co najbardziej cenią w sklepach internetowych to wygoda, oszczędność czasu i pieniędzy oraz większy wybór dostępnych produktów.
Nic dziwnego, że do sieci przenoszą się nie tylko mali przedsiębiorcy, ale również gigantyczne marki. Nasuwa się więc pytanie, czy w gąszczu rosnącej konkurencji, jest jeszcze miejsce dla nowych graczy? Jak zaistnieć w branży e-commerce?
Na to i wiele innych pytań Marka Jankowskiego z Mała Wielka Firma odpowiada Krzysztof Bartnik, założyciel serwisu eKomercyjnie.pl.

O autorze Mała Wielka Firma
Blog Mała Wielka Firma powstał w 2008 r., żeby dostarczać właścicielom małych firm wiedzę i doświadczenia pomagające prowadzić działalność gospodarczą. Osoby zakładające firmy zwykle znają się na branży, w której chcą działać. Stylista otwiera salon fryzjerski, ciastkarz – cukiernię, a anglista – szkołę językową. Ale nawet jeżeli jesteś mistrzem w swoim fachu, niekoniecznie będziesz dobrym przedsiębiorcą. Do tego potrzeba innych umiejętności. Mała Wielka Firma pomoże ci je rozwinąć.