Planujesz zorganizować konferencję, sympozjum lub inne wydarzenie? Jeśli nie masz doświadczenia w organizacji podobnych przedsięwzięć lub potrzebujesz pomocy profesjonalisty, zatrudnij event managera. Sprawdź, kiedy jeszcze i dlaczego warto to zrobić.

Kim jest event manager?

Event manager to osoba zajmująca się kompleksową organizacją imprez okolicznościowych, biznesowych czy kulturalnych. To jego zadaniem jest dopięcie wszystkich szczegółów wydarzenia „na ostatni guzik”, tak, aby event okazał się sukcesem. Może to robić samodzielnie lub wyznaczać do poszczególnych zadań konkretne osoby i egzekwować efekty ich pracy. Dobry specjalista wie, jak  sprawnie zorganizować transport dla gości, zapewnić smaczny catering i oprawę muzyczną. Umie znaleźć najlepsze sale konferencyjne w Warszawie lub innych miastach, w zależności od potrzeb organizatora.

Potrafi stworzyć atrakcyjny plan wydarzenia i przewidzieć ewentualne trudności, które mogą się pojawić, a tym samym przygotować się na ich sprawne i skuteczne usunięcie. Dobrego fachowca cechuje kreatywność, otwartość i nienaganna organizacja czasu.

Kiedy przyda się pomoc event managera?

Z wiedzy i umiejętności event managera warto korzystać zawsze wtedy, gdy chcesz zorganizować imprezę firmową, konferencję, szkolenie czy inne wydarzenie. Jeśli nie masz doświadczenia w realizacji tego rodzaju przedsięwzięć lub ze względu na inne zobowiązania nie możesz zająć się tym osobiście, pomoc event managera będzie nieoceniona.

Profesjonalny event manager zajmuje się kompleksowym przygotowaniem rozmaitych wydarzeń. Jego pomoc przyda się zatem zarówno wtedy, gdy organizujesz niewielki bankiet firmowy czy imprezę integracyjną, jak i konferencję, sympozjum czy szkolenie dla setek uczestników. Do jego zadań należy znalezienie odpowiednich sal i obiektów na konferencje w Krakowie. Doskonale wie, jak korzystać z nowoczesnych narzędzi i serwisów, takich jak MojeKonferencje.pl. Dzięki temu jest w stanie znaleźć miejsce idealnie dostosowane do potrzeb klienta.

Zapewnia również inne elementy niezbędne do zorganizowania wydarzenia, takie jak m.in. catering, transport i nocleg dla uczestników czy też niezbędny sprzęt, dekoracje i wyposażenie. Jednocześnie pozostaje w stałym kontakcie z klientem, aby mieć pewność, że plan jest realizowany zgodnie z jego oczekiwaniami. Dobry event manager potrafi działać pod presją czasu i umie skutecznie reagować w razie nieprzewidzianych okoliczności. Zachowuje spokój i realizuje plan awaryjny, który czasem pozwala uratować sytuację, a niekiedy nawet całą imprezę.

Dlaczego warto nawiązać współpracę z event managerem?

Najważniejszym atutem współpracy z event managerem jest pewność umiejętności i profesjonalizmu specjalisty wynikających z jego doświadczenia i wiedzy. Dobrze zaplanowana praca i zadbanie o wszystkie, nawet najdrobniejsze szczegóły organizacji wydarzenia, pozwolą uniknąć wielu potencjalnych problemów i nieprzyjemnych niespodzianek.

Wiesz już, w jakich sytuacjach przyda się event manager. Dzięki naszym poradom podjęcie decyzji o współpracy ze specjalistą nie sprawi Ci trudności.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *