Ostatnio mówiliśmy o trendach w marketingu w 2017 roku. Jednym z nich była automatyzacja pracy. Dziś powiemy o narzędziach, które mogą ułatwić prowadzenie biznesu, zwłaszcza na początku jego istnienia. Marek Jankowski, autor podcastu poleca m.in. poniższe pozycje:
1. G Suite – biurowy pakiet do pracy biurowej od Google,
2. 1Password – przechowalnia haseł,
3. Fakturownia.pl – program do wystawiania faktur (tym bardziej miło nam polecić ten program, że jednym z naszych autorów jest Maria Seta, Product Manager w Fakturownia.pl, artykuły Marii znajdziecie tutaj),
4. Dropbox – dysk w chmurze,
5. Issu – publikacja cyfrowych wydawnictw,
6. Flickr – przechowywanie i porządkowanie zdjęć.
Z naszej strony do listy dołożymy jeszcze kilka:
7. FreshMail.pl – program do obsługi mailingu,
8. Trello – program organizacji pracy grupowej,
9. Pixabay – agregator darmowych zdjęć,
10. Hootsuite – program do automatyzacji obsługi social media.
11. Bitly – program do skracania linków i śledzenia ilości kliknieć.
12. Tidiochat – program typu livechat służący do obsługi klientów na stronie interentowej firmy.
Inne narzędzia, w tym oczywiście absolutną podstawą jaką są analityczne narzędzia Google, omawialiśmy szerzej przy okazji artykułu o metodach oceny efektywności działań marketingowych.
Jesteśmy ciekawi, z jakich narzędzi Wy korzystacie w swoich firmach na co dzień?

O autorze Mała Wielka Firma
Blog Mała Wielka Firma powstał w 2008 r., żeby dostarczać właścicielom małych firm wiedzę i doświadczenia pomagające prowadzić działalność gospodarczą. Osoby zakładające firmy zwykle znają się na branży, w której chcą działać. Stylista otwiera salon fryzjerski, ciastkarz – cukiernię, a anglista – szkołę językową. Ale nawet jeżeli jesteś mistrzem w swoim fachu, niekoniecznie będziesz dobrym przedsiębiorcą. Do tego potrzeba innych umiejętności. Mała Wielka Firma pomoże ci je rozwinąć.