Biznes BizTime Marketing

Lista 12 narzędzi internetowych przydatnych w firmie

Ostatnio mówiliśmy o trendach w marketingu w 2017 roku. Jednym z nich była automatyzacja pracy. Dziś powiemy o narzędziach, które mogą ułatwić prowadzenie biznesu, zwłaszcza na początku jego istnienia. Marek Jankowski, autor podcastu poleca m.in. poniższe pozycje:

1. G Suite – biurowy pakiet do pracy biurowej od Google,

2. 1Password – przechowalnia haseł,

3. Fakturownia.pl – program do wystawiania faktur (tym bardziej miło nam polecić ten program, że jednym z naszych autorów jest Maria Seta, Product Manager w Fakturownia.pl, artykuły Marii znajdziecie tutaj),

4. Dropbox – dysk w chmurze,

5. Issu – publikacja cyfrowych wydawnictw,

6. Flickr – przechowywanie i porządkowanie zdjęć.

Z naszej strony do listy dołożymy jeszcze kilka:

7. FreshMail.pl – program do obsługi mailingu,

8. Trello – program organizacji pracy grupowej,

9. Pixabay – agregator darmowych zdjęć,

10. Hootsuite – program do automatyzacji obsługi social media.

11. Bitly – program do skracania linków i śledzenia ilości kliknieć.

12. Tidiochat – program typu livechat służący do obsługi klientów na stronie interentowej firmy.

Inne narzędzia, w tym oczywiście absolutną podstawą jaką są analityczne narzędzia Google, omawialiśmy szerzej przy okazji artykułu o metodach oceny efektywności działań marketingowych.

Jesteśmy ciekawi, z jakich narzędzi Wy korzystacie w swoich firmach na co dzień?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *