Biznes BizTime Marketing

Marka osobista. Jak ją stworzyć?

Listen to “MWF 143: Marka osobista krok po kroku” on Spreaker.

Zastanawiasz się czasami, dlaczego klienci wybierają tańsze, ale gorsze oferty? Na pewno. Z reguły jednak pierwszą odpowiedzią, która wpadała Ci do głowy jest „cena”. Otóż, być może w pewnych przypadkach. Prawda jest jednak taka, że klienci wybierają tańsze oferty dlatego, że nie dostrzegają różnicy.

Jak zatem sprawić, żeby klient zdecydował się na Twoją, droższą ale lepszą ofertę? Najlepiej stworzyć markę osobistą, która będzie komunikowała Twoją obietnicę.

Takie działanie wymaga nie tylko właściwego przygotowania, ale również konsekwencji i dyscypliny. Bo budowanie marki, która będzie procentować to proces wymagający cierpliwości i poświęcenia.

Na początek, radzimy odpowiedzieć sobie na te 9 pytań:

1. Kto powinien poznać Twoją markę osobistą?

2. Jak wykorzystać znajomych do budowania Twojej marki?

3. Jak zdecydować, co chcesz robić w życiu?

4. Na których talentach warto się skoncentrować?

5. Jak się przedstawiać, aby zostać zapamiętanym?

6. Jak dbać o markę osobistą w social media?

7. Co zrobić, aby zostać zauważonym?

8. Jak sprawić, żeby ludzie chcieli Cię słuchać?

9. Gdzie promować własną markę?

O tym, jak to zrobić dowiecie się z podcastu Mała Wielka Firma.

O autorze Mała Wielka Firma

Blog Mała Wielka Firma powstał w 2008 r., żeby dostarczać właścicielom małych firm wiedzę i doświadczenia pomagające prowadzić działalność gospodarczą. Osoby zakładające firmy zwykle znają się na branży, w której chcą działać. Stylista otwiera salon fryzjerski, ciastkarz – cukiernię, a anglista – szkołę językową. Ale nawet jeżeli jesteś mistrzem w swoim fachu, niekoniecznie będziesz dobrym przedsiębiorcą. Do tego potrzeba innych umiejętności. Mała Wielka Firma pomoże ci je rozwinąć.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *