Listen to “MWF 131: Nietrafiona grupa docelowa” on Spreaker.
Czasami zdarza się, że nasze działania marketingowe przynoszą efekty…ale nie takie, jakich się spodziewaliśmy. Na naszej stronie pojawiają się użytkownicy, jednak po ich dogłębnej analizie okazuje się, że nie reprezentują oni naszej grupy docelowej.
O tym, jak zmienić segment klientów w trakcie funkcjonowania biznesu, przekształcić klientów B2C w B2C i zadbać o właściwe targetowanie swoich usług kolejny genialny podcast „Mała Wielka Firma”.

O autorze Mała Wielka Firma
Blog Mała Wielka Firma powstał w 2008 r., żeby dostarczać właścicielom małych firm wiedzę i doświadczenia pomagające prowadzić działalność gospodarczą. Osoby zakładające firmy zwykle znają się na branży, w której chcą działać. Stylista otwiera salon fryzjerski, ciastkarz – cukiernię, a anglista – szkołę językową. Ale nawet jeżeli jesteś mistrzem w swoim fachu, niekoniecznie będziesz dobrym przedsiębiorcą. Do tego potrzeba innych umiejętności. Mała Wielka Firma pomoże ci je rozwinąć.