Listen to “MWF 107: Sprzedaż dla początkujących (1)” on Spreaker.
Peter Kazanjy, autor omawianej w podcaście książki, po ukończeniu Stanforda założył pewną platformę, która w znacznym stopniu ułatwiała życie pracodawcom i rekruterom. TalentBin, bo o niej mowa, śledzi aktywność specjalistów z branży IT, tworzy ich profile zawodowe i ułatwia kontakt potencjalnym pracodawcom. Startup pozyskał 3,2 mld dolarów doinwestowania, aż wreszcie wykupił go znany w branży HR serwis Monster.
Kazanjy napisał książkę, w której radzi, jak zorganizować sprzedaż, w nowo powstałej firmie. Oto niektóre z nich:
– sprzedaż zdarza się na każdym kroku,
– nagradzaj sprzedawców za zaangażowanie, nie wyniki,
– bądź bezpośredni w składaniu ofert, nieustannie twórz płytkie relacje,
– podejdź do sprzedaży jak do czegoś nieuniknionego.
Autorzy podcastu analizują książkę Kazanjy’ego. Omawiają również książki Wojciecha Hamana i Jerzego Guta – „Szef to zawód” oraz Ryan’a Holiday’a – „Growth Hacker Marketing”.