Obecnie, w dynamicznie zmieniającym się świecie marketingu, coraz więcej firm wybiera reklamy zewnętrzne. Według najnowszych danych sprzedaż na rynku reklamy zewnętrznej (OOH) w segmentach: klasyczne OOH, city transport i reklama DOOH wzrosła o 5,6 proc. Szczególnie widoczny jest boom w okresach letnich, gdy konsumenci wykazują większą aktywność: częściej korzystają z autostrad, podróżują komunikacją miejską czy jeżdżą rowerami.

Skuteczność tablic reklamowych

Jednym ze skutecznych sposobów na dotarcie do klienta są nośniki reklamowe, takie jak tablice mobilne. Dzięki swojej mobilności mogą być umieszczone w różnych lokalizacjach, umożliwiając precyzyjne dotarcie do grupy docelowej. “Tablice mobilne są często duże, jasne i atrakcyjne wizualnie, przyciągają uwagę przechodniów i kierowców” – wyjaśnia Robert Dąbrowski, CEO Recevent.

KREDYT dla FIRM do 3 000 000 zł

Wybór citylightów

Inną formą skutecznej reklamy OOH są citylighty. Montowane w najbardziej uczęszczanych miejscach miast, takich jak deptaki, dworce, czy przystanki autobusowe, citylighty gwarantują stały kontakt z reklamą dla pieszych i użytkowników komunikacji miejskiej. Alternatywą dla citylightów są smart citylighty, potrójne nośniki, które oferują jeszcze większe możliwości kreatywne i eksponują reklamę blisko odbiorcy.

Reklama w środkach komunikacji

Komunikacja miejska, szczególnie w erze rosnącej świadomości ekologicznej, staje się coraz bardziej popularna. Reklama w środkach komunikacji miejskiej to doskonała okazja do silnego pozycjonowania firmy dzięki dużej liczbie odbiorców, ich rotacji, mobilności, i wysokiej widoczności.

Nowoczesne nośniki reklamowe

Rozwój reklamy outdoorowej nie zatrzymuje się tylko na klasycznych formach. Reklamodawcy coraz chętniej korzystają z nowych możliwości, takich jak reklama na drzwiach marketów, zwana billdoorem. To nowa, niebanalna forma przekazu, która oferuje nietypowy sposób dotarcia do klienta, zarazem skutecznie wykorzystując przestrzeń, która do niedawna pełniła tylko funkcję użytkową.

Reklama zewnętrzna to jeden z niewielu sposobów na promocję firmy w świecie offline. Ze względu na szerokie spektrum możliwości, efektowność przekazu i zasięg, cieszy się ona coraz większą popularnością wśród reklamodawców.

KREDYT dla FIRM do 3 000 000 zł

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *